Annons

Softonic-recension

Förskolebarn lär sig rimmande synordsspel - Ett roligt sätt att lära sig att läsa engelska

Kindergarten barn Lär sig rimmande synordsspel är en gratis Android utbildningsspel app utvecklad av Greysprings som syftar till att lära unga barn (åldrar 4-8) grunderna i engelsk läsning med hjälp av roliga och interaktiva aktiviteter. Med över 15 högkvalitativa aktiviteter täcker denna app förberedande engelska precept som alfabetigenkänning, fonetik och enkel engelsk läsning för barn. Den inkluderar också synordsspel för första klass för att bygga hastighet och flyt medan barnen lär sig att läsa.

Appens enkla och färgglada design hjälper barn att lära sig grunderna i engelsk läsning, medan de enkla och intuitiva instruktionerna gör den tillgänglig för unga elever. Appen erbjuder en gemensam lekplats för att slumpmässigt spela alla quiz, och belöningarna och uppskattningen som ges under hela spelet stärker barnets moral. Appen förstärker också stavning för bättre uttal och ordförråd för barn. Dessutom säkerställer appens sekretesspolicy att ingen personlig information samlas in om barn.

Sammanfattningsvis är Kindergarten barn Lär sig rimmande synordsspel en bra app för att introducera barn till engelska språket på ett roligt och interaktivt sätt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games

Har du provat Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.